25 Augusti

Heej! Har kommit hem från skolan precis! Och idag fick vi skåp! Det var bara jag och Melina som ville ha ett underskåp!:D Därför att vi når nästan inte upp till att hänga jackan och flera andra orsaker! Vi är faktiskt sena 99:or så vi är korta!!! ;D
Sen idag har vi haft olika språk! och jag och melina har valt Tyska för att min mamma och hennes pappa hade Tyska och dom gillade det! och så är det de lättaste! Man kanske inte får så bra användning av det, men man kan ju ha Engelska då! Vi va bara 10 idag men vi ska vara 11:P Vi fick lära oss lätta ord och dom var väldigt lätta!! :DD
Nu blev det ett jätte långt inlägg men jag har inte varit så bra med det dom senaste veckorna! :)
jag som har gjort min egna 5 års tårta:DD vad tycks??;D

Kommentarer
Postat av: Ebba

Gav Martina dig filmen? :)

2011-08-25 @ 17:59:41
URL: http://eebbas.devote.se
Postat av: Ellen <3

Jätta bra tårta!!

Förlåt att jag inte har kommenterat! <3

2011-08-28 @ 09:49:24
URL: http://ellenofilippa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0