Hjääääälp!!!

Usch va hemskt att 85 ungdomar har dött i norge!! tidigare idag så va det 84 st men nu har dom hittat enn till!!!!!!
Fy:'(
Idag klockan fyra (16.00) så åkte vi ut med båten:) Vi hittade en liten ö som va nära land. Och det va ingen vind och inga moln (när vi badade) och bara sol! SÅ badade vi från båten:) sen efter 10 min kom lite moln så då badade vi inte mer. Efter 20-30 min då såg vi stora svarta moln och det började dugg regna. Så vi funderade på att åka tillbaks och efter 5 min så bestämmde vi för att åka hem för det regna det lite mer. Vid båtplatsen träffade vi farfar, min farbror, hans fru och ett av deras barn! och då så gick vi till bilen och dom gick hem till farmor och farfar. Det börjde blåsa precis innan vi hade satt oss i bilen, när vi hade gått in i bilen så började de spöregna! och efter det så kom det åska och bilxtar!
P&K

Kommentarer
Postat av: Ida

Nära ögat!

2011-07-23 @ 21:24:53
URL: http://artist.bloggplatsen.se
Postat av: Ellen

Då var det bra att ni åkte hem med båten! ;)

2011-07-24 @ 14:37:54
Postat av: Ellen

Aa det är jätte hemskt det i Norge!!

2011-07-24 @ 14:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0