Ullared grejer!!

Dom här gjejerna köpte jag på ullared!
(kommer bilder senare!!)
2 usa kuddar
1 usa filt
1 engelska spel (man behöver ju lite engelska lektioner när man inte lär sig något i skolan!!!!tkr jag)
1 play-dooh frukost till Alicia
1 spettslinne
1 Juciy Conture skal till Iphone 4
1 toblerone:)
2 lösnagelspaket
1 tandborste
1 tandkräm
7 par strumpor (mån-sön)
1 magtröja
1 tröja
Härmade Ebba med bilerna som jag tog (lägger upp senare) så hon får en länkning av mig:D
Här är Ebba´s blogg!: www.eebbas.devote.se! titta på den:)
P&K


Kommentarer
Postat av: Ellen

Vilka roliga grejer du köpte! ;)

När var du på Ullared? <3

2011-07-21 @ 22:50:27
Postat av: Ellen

Jag hade inte kollat längre ner men när jag bläddrade ner så hade ju du skrivit när du åkte men så du behöver inte skriva det! ;) Du kanske ser det andra först men skit it! :p <3

2011-07-22 @ 10:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0