bilder!!!!!!!!!!!!!!!

26:e bilden:Några/någon som du alltid har roligt med!
olivia och melina! Och så många mer!

27:e bilden: En bild som du alltid skrattar åt:
Alicia!! haha!

28:e bilden: En tokig bild:
alicia hur smutsig och nyvaken som helst! hon har verkligen fått pappas humor!(och så har hon klippt sig själv)

29:e bilden: Den nyaste bilden på dig själv:
idag;)

SISTA BILDEN!!!
30:e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om:
mig själv! haha! nee skoja bara! (fast egentligen är det faktiskt så)
okej kanske inte det bästa kortet men jag orkar inte sitta i timmar för ett kort! 1 kort till bara
clara tillhör såklart oxå familjen! Så jag kan aldrig släppa taget om min familj!

Det var ALLA 30 bilder!!
PUSS OCH KRAM!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Snygga bilder <3

2011-09-08 @ 17:42:31
URL: http://eebbas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0