Bloggningen=måste förbättras!

Hej! Jag har inte varit så bra på blogga på det senaste! Ska försöka bättra mig och göra mera "riktiga" inlägg. Då menar jag mera om hur det har varit under dagen och kanske hur det ska bli:)
Idag så har jag bara slappat och haft det lite tråkigt! Startade dagen med frukost så klart sen blev det läxor och övning på prov.. tröööök!! Vem gillar ens prov!
Man blir skrecknervös!
Man mår dåligt!
Man stressar på mycket på provet så det kan bli slarv fel!
Man är rädd att man ska få dåligt betyg!
Man måste vara heeelt tyst!
Helt enkelt dåliga saker!!! och det finns mer!

we♥it
Ett bra råd: tänk positivt! ♥
Tudeloooooooo♥

Kommentarer
Postat av: Everyone Loves Selena Gomez

Kan du skriva adressen till weheartit?

(eller vad det heter)

2011-09-30 @ 19:18:30
URL: http://selena--gomez.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0