svar på kommentarer:D

Svar på kommentarer:D

Ellen om James Rocco:):
åå vilka fina klockor du har bestält!
Vad roligt att du har startat en ny blogg! ;) <3
svar: Tack så mkt;) Aa, här kan man iaf lägga in bilder!!

Ellen om September!!!!!!!!!!!!:
Vad roligt att du ska få din pappas telefon! ;)
Vad söt bild! <3
svar: Jaa, längtaaaaaaaar:) Tack!

Ellen om Farfar & farmor<3:
Söt bild, och vad roligt att vara hos farmor och farfar! Gav du stenarna då? ;) <3
svar: Tack:P Det va till mormor och morfar så jag gav dom idag! (vi va hos mormor och morfar idag:))

Ellen om Ullared grejer!!:
Vilka roliga grejer du köpte! ;)
När var du på Ullared? <3
svar: Japp:) Du vet nu men i onsdag så va vi på Ullared!


Ellen om Ullared grejer!!:
Jag hade inte kollat längre ner men när jag bläddrade ner så hade ju du skrivit när du åkte men så du behöver inte skriva det! ;) Du kanske ser det andra först men skit it! :p <3

svar: Jag skrev det iaf<3

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0